PROMOCJE
Rozpoczęcie działalności
Dla rozpoczynających działalność proponujemy dwumiesięczną zniżkę w wysokości 50% ceny usługi.
Oferujemy również pomoc przy zakładaniu działalności gospodarczej - bezpłatnie
Zmiana biura rachunkowego
Zmieniając biuro rachunkowe nowy klient otrzymuje zniżkę w wysokości 50% ceny usługi przez dwa miesiące.
Promocja dla naszych Klientów
Każdy z naszych Klientów, który poleci nas znajomym otrzyma jednomiesięczną zniżkę w wysokości 100% wartości usługi nowego Klienta.
Oferta
EWIDECJA PRZYCHODÓW:
- Bieżące ewidencjonowanie przychodów oraz obliczanie miesięcznych zobowiązań z tytułu zaliczek na podatek dochodowy (PPE).
- Prowadzenie ewidencji sprzedaży i zakupu oraz obliczanie miesięcznych/kwartalnych zobowiązań z tytułu podatku od towarów i usług.
- Sporządzanie rozliczeń rocznych.
- Współpraca z przedstawicielami służb finansowo-rachunkowych klienta oraz instytucjami kontrolnymi.
KADRY I PŁACE:
- Prowadzenie akt osobowych,
- Sporządzanie dokumentów dotyczących nawiązywania i rozwiązywania stosunku pracy.
- Prowadzenie całości spraw związanych z urlopami wypoczynkowymi, ustalanie uprawnień do urlopu.
- Prowadzenie ewidencji urlopów wypoczynkowych, chorobowych, macierzyńskich i innych.
- Prowadzenie i aktualizacja rejestru badań lekarskich i szkoleń BHP.
- Sporządzanie i wydawanie pracownikom niezbędnej dokumentacji dotyczącej przebiegu zatrudnienia.
- Obsługę zatrudnienia osób w ramach umów cywilnoprawnych (umowy zlecenie, umowy o dzieło).
- Pomoc przy rozwiązywaniu bieżących problemów kadrowych w firmie.
- Obsługa kontroli Państwowej Inspekcji Pracy i ZUS oraz załatwianie spraw pokontrolnych.
- Sporządzanie list płac wynagrodzeń na podstawie systemów płac w ramach umów o pracę.
- Sporządzanie list płac wynagrodzeń z tytułu umów cywilnoprawnych.
- Sporządzanie i przesyłanie do ZUS miesięcznych deklaracji rozliczeniowych, imiennych raportów miesięcznych.
- Sporządzanie druków ZUS RMUA dla każdego pracownika.
- Obliczanie miesięcznych zobowiązań z tytułu zaliczek na podatek dochodowy od osób fizycznych.
- Sporządzanie rocznego obliczenia podatku (PIT -4R).
- Sporządzanie rocznych informacji o dochodach (PIT 11/8B).
- Sporządzanie obowiązującej sprawozdawczości.
KSIĘGOWOŚĆ UPROSZCZONA-KSIĄŻKA PRZYCHODÓW I ROZCHODÓW:
- Ewidencjonowanie dokumentów księgowych w Książce Przychodów i Rozchodów.
- Prowadzenie ewidencji środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych, dokonywania miesięcznych odpisów amortyzacyjnych wg zatwierdzonego przez klienta planu amortyzacji.
- Obliczanie miesięcznych/kwartalnych zobowiązań z tytułu zaliczek na podatek dochodowy od osób fizycznych.
- Prowadzenie ewidencji sprzedaży i zakupu oraz obliczanie miesięcznych/kwartalnych zobowiązań z tytułu podatku od towarów i usług.
- Kontrola należności i zobowiązań.
- Sporządzanie obowiązkowych i dodatkowych sprawozdań finansowych.
- Sporządzanie obowiązkowych sprawozdań statystycznych dla GUS.
- Bieżące informowanie o zmianach w przepisach prawno-podatkowych dotyczących branży gospodarczej klienta.
- Współpraca z przedstawicielami służb finansowo-rachunkowych klienta oraz instytucjami kontrolnymi.
- Udzielanie porad dotyczących poprawności dokonywanych operacji gospodarczych i finansowych pod względem obowiązującego prawa.
PEŁNA KSIĘGOWOŚĆ:
- Opracowanie i wdrażanie Zakładowego Planu Kont oraz instrukcji obiegu dokumentów.
- Bieżące ewidencjonowanie dokumentów księgowych w księgach rachunkowych.
- Prowadzenie ewidencji środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych dla celów bilansowych oraz podatkowych, dokonywania miesięcznych odpisów amortyzacyjnych wg zatwierdzonego przez klienta planu amortyzacji.
- Obliczanie miesięcznych/kwartalnych zobowiązań z tytułu zaliczek na podatek dochodowy od osób prawnych/fizycznych.
- Prowadzenie ewidencji sprzedaży i zakupu oraz obliczanie miesięcznych/kwartalnych zobowiązań z tytułu podatku od towarów i usług.
- Prowadzenie ewidencji ilościowo - wartościowej operacji magazynowych lub integracja z systemem klienta.
- Kontrola należności i zobowiązań oraz bieżący monitoring sytuacji ekonomicznej przedsiębiorstwa.
- Sporządzanie obowiązkowych sprawozdań finansowych.
- Sporządzanie dodatkowych sprawozdań finansowych na potrzeby osób zarządzających przedsiębiorstwem.
- Sporządzanie obowiązkowych sprawozdań statystycznych dla GUS.
- bieżące informowanie o zmianach w przepisach prawno-podatkowych dotyczących branży gospodarczej klienta.
- Współpraca z przedstawicielami służb finansowo-rachunkowych klienta oraz instytucjami kontrolnymi.
- Udzielanie porad dotyczących poprawności dokonywanych operacji gospodarczych i finansowych pod względem obowiązującego prawa.
USŁUGI DODATKOWE:
Doradztwo przy zakładaniu firmy tj:
- doradztwo w zakresie wyboru odpowiedniej formy prawnej i sposobu opodatkowania,
- pomoc w przygotowaniu dokumentów rejestracyjnych firmy,
- rejestracja w Urzędzie Skarbowym, Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych oraz Głównym Urzędzie Statystycznym.
Reprezentowanie interesów podatnika w Urzędach Skarbowych i ZUS, na podstawie udzielonych pełnomocnictw .
Przygotowanie dokumentów kredytowych oraz współpraca z bankami, w zakresie przygotowania dokumentacji związanej z wnioskiem o udzielenie kredytu,
Wyprowadzanie zaległości księgowych i podatkowych.
Na zlecenie klienta wdrażamy program komputerowy do obsługi sprzedaży i magazynu SUBIEKT GT firmy INSERT. Przeprowadzamy szkolenie w zakresie jego obsługi.